logo
ArEn

نتایج جست و جو:

3

تعداد نتایج:

3

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مشاهده/دانلود

شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان

کلیدواژه: خوشه بندی ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ مدل کانو

نویسندگان: محمد، مرساقیان ؛ ایمان، عطارزاده ؛ سابینا، نوبری

ناشر: پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع

سازمانهای خدماتی و در راس آنها بانکها به عنوان بنگاههای اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند. اما یکی از چالشهای کلیدی مدیران بانکها، چگونگی دستیابی به الگویی برای بخش بندی مشتریان، و شناسایینیازهای آنان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است. این پژوهش از ترکیب ... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل